Egyre elterjedtebbek az okostelefonok: a statisztikák szerint a felhasználók mintegy 90 százaléka rendszeresen internetezik a mobilján.
- Subform:
-
html/plg_fields_textarea
-
html/plg_fields_textarea
-
asdfadfafdadf
-
html/plg_fields_textarea
asdf
asdfadfafdadf
Egy vállalat internetes kommunikációjának elsődleges eszköze a céges weboldal, azonban, ha ilyennel már rendelkezik is, az felhasználóbarát, és megfelelő mennyiségű új vevőt hoz havonta, akkor sem dőlhet hátra elégedetten. Egy cégvezető nem teheti meg, hogy ne tartson lépést a technológiai fejlődéssel.
Egyre népszerűbb az internetes vásárlás, mert egyszerű, kényelmes és gyors. A legtöbb vásárló már nem járja a boltokat napokig, ha egy bizonyos terméket keres, hanem egyszerűen beírja a nevét egy keresőbe, és ha rábukkant az árura, és meggyőződött az előnyeiről, meg is vásárolja. Ezért a kiskereskedők ma már szinte nem engedhetik meg maguknak, hogy ne rendelkezzenek webáruházzal, hiszen ellenkező esetben lemaradnának a versenyben.
Azt ma már minden cégvezető tudja, hogy vállalkozásának szüksége van egy weboldalra. Azonban sokan megelégednek a ténnyel, hogy rendelkeznek egy honlappal, amely bemutatja cégüket és szolgáltatásukat. Pedig ennyi nem elég. A honlap nem egy „online szórólap”, hanem egy vevőgeneráló marketingeszköz: csak akkor tölti be a funkcióját, ha valóban vásárlókat hoz az ön számára. Hiába oldja meg a lehető legolcsóbban a weboldalkészítést, ha az később nem generál bevételt; ha viszont tízszer annyit szán rá, de a honlap húszszor annyi bevételt hoz, máris megérte.